pondělí 17. srpna 2015

I need a hug...

 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 mám chuť napsat další post a nemám fotky... můj klekající pc, který jede chudák už z posledního, mi nějak zrušil sd kartu... hlásí, že není naformátovaná, ale když ji naformátuji, tak jsem přišla o 4 tisíce fotek, což znamená,  jakoby mi ukradli kus života.... a asi dobře mi tak, protože je nemám uložené a jsem příšerný nesystematický chaotik....
  ...ale pořád věřím, že když tu kartu dám nějakým zkušeným ajťákům, tak mi vrátí mé milované fotky... mám tam celé Dánsko, Švédsko, které jsem plánovala blogovat na etapy... Jsou tam fotky, na kterých mi velmi, převelmi záleží... nevratné momenty a okamžiky...
 
A tak jsem našla jeden koncept... post, který jsem dělala v Dánsku, ale nikdy nepublikovala... vlastně jen sérii fotek...
 
Ráda fotím lidi, které neznám... atmosféru a momenty, které pro mě znamenají příběh, motivují... nutí  k zamyšlení... zrcadlí mé emoce a touhy...
 
 
i.
 

13 komentářů:

  1. Jak Ti v tomto rozumím, Inko. "Jako by mi ukradli kus života."
    Vnímám fotky stejně. Nemáme žádná videa, o to více si lpím na těch zmražených momentech, kdy děti vidím růst a prohlížením se vracím do pocitů, vůní, zážitků ...
    Neboj, ITáci dovedou nemožné. Dohledají Ti to. Já už rok marně prosím Toma o zálohy. Bohužel to neumím udělat sama. PC se mi také hroutí a po 10 minutách práce se sám vypne. Tak se modlím.
    Měj se krásně a díky za procházku po slunné pláži,
    Monča.

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu, rozumím a moc držím pěsti, ať máš své vzpomínky brzy zpět!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Sú tak krásne, sú to diela, obrazy...

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, to bude dobre, ajtaci jsou dobri a vytahnou z ni i to, co tam nikdy nebylo :-)
    Vzdy je velka skoda, prijit o ty pripominky a vzpominky.
    Posilam velky HUG a drzim palce
    Reny

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotopříběh. Fotky určitě stáhnout jdou - náš IT mi stáhl dokonce i smazané.... Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou nádherné, moc... taky přeju ať se ztracené fotky znovu objeví ... nedávno jsem přemýšlela kdybych musela fofrem pryč z domova co bych vzala jako první ... určitě fotky, bez tich by mi bylo hodně smutno ...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, zhltla jsem v posledních dnech celý tvůj blog. Jsem uchvácená! Jak tvým domovem, tak nadšením pro severské cesty :-) mohla bych tě poprosit o radu?? Máme bungalov (nově postavený) a v něm krbová kamna ( v obývacím pokoji). Na co je postavit? (na zemi lino v dekoru tmavšího dřeva, stěny bílé, miluju IKEA ) Nabídka v obchodech je omezená na sklo a plech :-(( co severského jednoduchého navrhuješ?? děkuji moc za Tvůj názor. Káťa P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kato, jestli neco tak radeji plech, ja sklo u krbu nebo kamen nesnasim... A nejvic se nejvic mam rada kdyz tam neni nic....

      Vymazat
    2. Inko, sklo je obludný..plech jsem nakonec koupila, ale je černý :-( časem snad přijdu na něco lepšího :-) pa,Káťa

      Vymazat
  8. Kam uložiť fotky? Najlepšie je vraj na externý harddisk. No mne jeden "odišiel" aj s niekoľkými rokmi fotografií. Určite si fotky nenechávam na pamäťovej karte fotoaparátu. Keďže cvakám pomerne dosť, snažím sa fotky z karty sťahovať pravidelne. Momentálne ich ukladám priamo na internete, využívam google+. Zatiaľ som spokojná, ale neviem, čo budem hovoriť, keď sa mi aj tam s nimi niečo stane.
    Bola by škoda, keby si prišla o fotky z dovolenky. Viem, aké to je :-( A tie tvoje sú naozaj krásne.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná série fotek, působí.

    Doufám, že se fotky neztratí!
    Mně se tahkle ztratily (rozbil se počítač, v němž byly) "jen" z Anglie, Turecka a myslím i Španělska :( A vlastně mi to ani nevadí.

    OdpovědětVymazat
  10. Drzim prsty, aby sa spomienky zachytene na fotkách podarilo obnovit. My zálohujeme na viacero miest - CD, PC, a aj Dropbox - hoci ten pri vacsej kapacite uz nie je bezplatny...ale predpokladam, ze vam sa to stalo este pred skopirovanim foto z SD karty, co je teda fakt zleeee....

    OdpovědětVymazat
  11. Uplne chapem tvoje rozpolozenie. Fotim na 4 rozne fotoaparaty. Mobil, tablet ,potom digitalny a zrkadlovka. Najviac fotiek mam na starom digitalnom, vlastne som mala, lebo je lahky a nemusim vsade nosit velku zrkadlovku. No a digitalny nejako divne foti a chcela som ho nastavit a vymazalo mi vsetky fotky. Prave tam boli neuverejnene veci. Nebolo ich uz vela a velmi ma to mrzi. Dufam ze uz vsetko je zachratene. Tie prve dve fotky su velmi pekne, tie farby, ...

    OdpovědětVymazat